Thursday, February 21, 2013

Jennifer Lawrence Diganggu Payudara Membesar



Disebabkan saiz payudaranya dirasakan semakin membesar, Jennifer Lawrence, 22 tahun seorang pelakon wanita utama bagi filem 'The Hunger Games', meluahkan rasa bimbang dan kecewa diganggu payudara membesar. Jennifer menyatakan rasa yang agak kecewa kerana tidak dapat untuk memakai gaun pilihannya untuk ke BAFTA baru-baru ini kerana rekaan gaun tersebut telah menampakkan payudaranya terlalu besar dan membonjol.






Menurut Jennifer, payudaranya seolah-olah mempunyai fikiran sendiri dan membesar. Dia yang telah memilih gaun kegemarannya untuk dipakai di kehadiran BAFTA telah mencuba gaun tersebut sehari sebelum itu dan terperanjat mendapati payudaranya seolah-olah semakin membesar dan kelihatan terlalu membonjol.




Beliau yang sebelum ini juga sering dituduh melakukan pelbagai pembedahan implan payudara juga pernah merasa malu ketika melakukan ujian X-ray. Beliau yang melakukan ujian tersebut untuk mengetahui keadaan sebenar saiz dadanya samada mengalami masalah ketidakseimbangan atau tidak, malu kerana merasakan seperti seekor gajah yang berada ditengah-tengah kurungan disebabkan oleh kehadiran doktor-doktar di sana yang merenung ke arah dada beliau.




No comments:

Post a Comment